یک شهید و ده‌ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به مقبره یوسف نبی(ع)
کد خبر: 4098242
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

یک شهید و ده‌ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به مقبره یوسف نبی(ع)

یک جوان فلسطینی در مقاومت برابر یورش نظامیان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف(ع) به شهادت رسید. در همین حال فلسطینیان حاضر در صحن‌های مسجد الاقصی هم با یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به آنجا مقابله کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، حمله سحرگاه امروز، 18 آبان نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان فلسطینی بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد.

 

این جوان فلسطینی در حال مقاومت در برابر حمله ارتش رژیم اشغالگر به آرامگاه یوسف از ناحیه شکم هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

مهدی حشاش، جوان فلسطینی که در حمله ارتش رژیم اشغالگر به آرامگاه یوسف(ع)به شهادت رسید

 در این درگیری‌ها دست‌کم سه نفر دیگر هم به ضرب گلوله پلاستیکی زخمی شده و ده‌ها نفر دیگر با استنشاق گاز اشک‌آور نظامیان صهیونیست دچار حالت خفگی شدند.

یک شهید و ده‌ها زخمی در مقاومت برابر حمله نظامیان صهیونیست به مقبره یوسف نبی(ع)/اماده
تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست نیمه شب گذشته به منظوره تأمین امنیت ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره یوسف در منطقه بلاطه نابلس به آنجا یورش بردند.
فرماندهان ارتش اسرائیل روز گذشته به جمعی از شهرک‌نشینان و اعضای کنست اجازه دادند که با وجود هشدارها درباره خطرهای امنیتی هر گونه تعرض به اماکن مقدس فلسطینیان به مقبره یوسف بروند.
از سوی دیگر ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه نیز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند.
جمعی از دانشجویان مؤسسه‌های توراتی با ورود به صحن‌های مسجد الاقصی شروع به گشت‌زنی‌های تحریک‌آمیز کرده و عکس‌های یادگاری گرفتند و سپس مشغول انجام آداب تلمودی در محوطه شرق مسجد شدند.
به دنبال شهادت این جوان فلسطینی گروه مقاومت عرین الاسود در نابلس از هدف گرفتن خودروهای نظامیان صهیونیست خبر داد.

انتهای پیام
captcha