برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه
کد خبر: 4096208
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این روز یادآور حوادث مهم و تأثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی ۱۳ آبان

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تأثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و امسال به دلیل تحولات منطقه و فتنه‌انگیزی دشمنان ایران اسلامی بر اهمیت این راهپیمایی افزدوه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان رخ داده است، افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است و راهپیمایی این روز در تمام شهرستان‌های استان از مسیر‌های مشخص شده برگزار می‌شود.

سروری تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و به اقامه نماز جمعه ختم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی در مسیر راهپیمایی، افزود: اجرای رزم نوازی توسط گروه‌های سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، اجرای سرود‌های دانش‌آموزان و نهاد‌های مختلف و برپایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی از برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه است.

انتهای پیام
captcha