تشریح ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4096167
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

تشریح ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه را در این استان تشریح کرد و گفت: ۳۰۰ برنامه مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در این روز برگزار می‌شود.

نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 10 آبان‌ماه در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه به‌نام روز استکبارستیزی نامگذاری شده و به همین علت همه ساله گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ برنامه مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در این روز برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و تبیین اقدامات آمریکای جنایتکار از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه در یاسوج ساعت ۳۰: ۹ صبح جمعه، 13 آبان‌ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مراسم از میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان ولی‌عصر(عج) به مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خاضع بیان کرد: از عموم مردم شهر یاسوج دعوت می‌شود در این راهپیمایی استکبارستیزی شرکت کرده و بار دیگر اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل جنایتکار را محکوم کنند.

انتهای پیام
captcha