دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم‌ انقلاب اسلامی زابل با نماینده مردم سیستان و بلوچستان دیدار کرد
کد خبر: 4095562
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم‌ انقلاب اسلامی زابل با نماینده مردم سیستان و بلوچستان دیدار کرد

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم‌ انقلاب اسلامی شهرستان زابل به همراه اعضای هئیت اندیشه‌ورز گام دوم با حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زابل با دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از دبیرخانه قرارگاه بیانیه گام دوم در زابل، محمد حیدری‌نیا، دبیر این قرارگاه روز گذشته،7 آبان، در جریان سلسله دیدارها با کارگزاران و مسئولان حوزه سیستان که به منظور گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری و هم‌افزایی مثبت انجام می‌گردد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حبیب‌الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به نقش مدیریت جهادی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .‌‌‌.. جهت عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم پرداخت و علاوه بر اینکه به سؤالات، چالش‌ها و مشکلات مطرح شده از قبیل؛ معیشت مردم، استفاده بهینه از طرح رزاق ، اختصاص سهمیه سوخت به همه مردم سیستان به صورت کوتاه مدت که در سر سفره مردم دیده شود، استفاده از مرز میلک به عنوان‌ یک فرصت و بهره‌مندی بیشتر مردم از مرز و فعال شدن بازارچه‌های مرزی، اشتغال، اختصاص بیمه خشکسالی به مردم، مطالبه حق‌آبه سیستان از طریق دیپلماسی قوی، پیگیری سریع‌تر انتقال آب از دریای عمان به سیستان، کمبود دارو، چاه‌های آب ژرف، ریزگردها، و... که توسط دبیر و اعضای قرارگاه بیان شده بود پاسخ داد و به تشریح برنامه‌هایی که قصد دارد برای خارج کردن وضع موجود حوزه سیستان از این وضعیت با کمک دیگر مسئولان و همکاران خود انجام دهد، پرداخت.

محمد حیدری‌نیا، دبیر قرارگاه نیز در این دیدار، ضمن تشکر از زحمات نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس به نقش مدیریت جهادی در جهت عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به منظور گفتمان سازی، کادرسازی، جریان سازی، مطالبه‌گری و کمک به جریان انقلاب و پیروی از تفکر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و آمادگی خود را جهت همکاری دبیرخانه با دکتر دهمرده اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha