اتحاد امت اسلامی؛ یک فریضه قرآنی
کد خبر: 4091492
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

اتحاد امت اسلامی؛ یک فریضه قرآنی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: امروز هر انسان عاقلی می‌داند که اتحاد امت اسلام یک فریضه قرآنی است و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور شود.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان در همایش «پرچم‌داران وحدت» که امروز، ۲۰ مهرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با اشاره به دو جنبه وحدت عملی و وحدت نظری در سطح جامعه اظهار کرد: وحدت نظری جزو موارد بسیار مهمی است که باید در نشست‌های تخصصی نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان در مورد آن تحقیق و سخنرانی شود.

وی به ضرورت وحدت عملی در شرایط کنونی جامعه تأکید کرد و افزود: اراده شیطان این است که بندگی خداوند را در زمین به چالش بکشد و قسم‌خورده که بندگان مخلص خداوند را از مسیر صراط مستقیم گمراه کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی، دشمن درجه‌یک امت پیامبر اکرم(ص) بوده شیعه و سنی، فلسطین، ایران و عراق هم ندارند، بیان کرد: در این راستا و به فرموده مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین صورت گیرد.

وی با اشاره به فتنه جدید دشمنان و اغتشاش و آشوب‌های اخیر ادامه داد: اگر امروز صدای حق بلند نشود قطعاً صدای دشمنان در همه‌جا می‌پیچد و همه مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

رمضانی شبکه ‌اینترنشنال را یک شبکه وابسته به رژیم عربستان سعودی ذکر کرد و گفت: این رسانه‌ها با خبرهای غلط به جامعه عملیات روانی به وجود آورده‌اند که مردم جهان فکر می‌کنند در سنندج اتفاقی افتاده است درحالی‌که این شهر در امنیت کامل بوده است.

وی با اشاره به ترور شهید ماموستا برهان عالی و شهید ماموستا شیخ‌الاسلام به دست دشمنان افزود: امروز هر انسان عاقلی می‌داند که اتحاد امت اسلامی یک فریضه قرآنی است و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور اسلامی ما شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، با اشاره به اینکه جمهوری اسلام مقتدر و تأثیرگذار است، یادآور شد: امروز در این شرایط جامعه همه مردم با عمل به رسالت خود مانعی در مقابل فتنه دشمنان نظام و کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha