وحدت‌ کلمه نقطه قوت مسلمانان است
کد خبر: 4091248
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

وحدت‌ کلمه نقطه قوت مسلمانان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع) گفت: وحدت‌ کلمه یکی از نقاط قوت مسلمانان به‌شمار می‌رود، از سوی‌ دیگر منشأ اصلی ضعف و زبونی دشمنان نظام و انقلاب است.

وحدت‌کلمه نقطه قوت مسلمانان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع) شامگاه، 19 مهرماه در نشست هم‌اندیشی وحدت و تأثیر آن بر رشد فرهنگی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این هفته را نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام می‌دانیم.

وی ادامه داد: پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات قرآن کریم، پیامبر خدا(ص) و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه‌افکنی بیگانگان بگیریم و وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع) تصریح کرد: مسلمانان باید فارغ از اختلافات و ضمن بی‌توجهی به تفاوت‌های ظاهری با پرهیز از تفرقه در مسائل مشترک و دغدغه‌های مهم جهان اسلام همسو و هم‌جهت با یکدیگر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه، خداوند متعال در قرآن کریم همه پیروان ادیان توحیدی را به وحدت براساس مشترکات فرا می‌خواند، گفت: آیات متعددی در قرآن کریم وجود دارد، که بر اهمیت حفظ وحدت مسلمانان و لزوم یکپارچگی آنها تأکید دارد.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: وحدت اسلام، نقطه‌ضعف دشمنان و نقطه عطف سعادت مسلمانان است، باید این نقطه را دریابیم، پیش از آن که دشمن آن را دریافته باشد و برای معدوم‌سازی این وحدت و همدلی کاری کند.

انتهای پیام
captcha