تحصیل ۲۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس راهیان کوثر آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4091216
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

تحصیل ۲۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس راهیان کوثر آذربایجان‌غربی

مدیر مؤسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربی از تحصیل ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس استان خبر داد.

حسین وفاکار، مدیر موسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربیحسین وفاکار، مدیر مؤسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مدارس راهیان کوثر استان از سال 1397 تأسیس شده‌اند که در 17 مدرسه این مؤسسه بیش از 2هزار و 300 دانش‌آموز در حال تحصیل هستند که از این تعداد 6 مدرسه در ارومیه فعال است و برای سال تحصیلی جدید نیز ثبت نام دانش‌آموزان صورت گرفته است.

وفاکار با اشاره به کادر مجرب این مؤسسه بیان کرد: کادر آموزشی و اجرایی شاغل به امر تعلیم و تربیت این مؤسسه 210 نفر هستند که مجرب‌ترین و با اخلاق‌ترین معلمان که دارای سوابق کاری درخشان بوده در مدارس راهیان کوثر مشغول فعالیت‌اند.

وی افزود: به دلیل عملکرد مطلوب و مناسب مدارس راهیان کوثر در حوزه تعلیم و تربیت، ثبت‌نام این مدارس با رشد 50 درصدی همراه بوده است و هدف این مؤسسه تربیت دانش‌آموزان و جوانان انقلابی، مؤمن و متدین در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد فضای آموزشی و تربیتی سالم برای دانش‌آموزان است.

مدیر مؤسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مدارس راهیان کوثر تمامی مجوزهای لازم و سرفصل‌های آموزش، قوانین و ابلاغیات را از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha