استکبارستیزی لازمه عزت و پیشرفت هر ملت است
کد خبر: 4089450
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

استکبارستیزی لازمه عزت و پیشرفت هر ملت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه استکبارستیزی لازمه عزت، پیشرفت و سعادت هر ملتی است، گفت: دشمنان قسم‌خورده اسلام با استفاده از ابزار جنگ نرم به دنبال تغییر ذائقه دانشجویان و دانش‌آموزان نسبت به مسائل دینی و عقیدتی هستند.

ستاد بزرگداشت 13 آبان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) که امروز، 11 مهرماه در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در سال ۴۳، به شهادت‌ رسیدن جمعی از دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸، سه رخداد مهم ۱۳ آبان است.

وی با بیان اینکه وجه اشتراک سه رویداد مهم یوم‌الله ۱۳ آبان استکبارستیزی است، افزود: جبهه مبارزه با استکبار مهد تربیت انسان‌های آزاده و غیور بوده و استکبارستیزی لازمه عزت، پیشرفت و سعادت هر ملتی است.

اشجری بر اهمیت تبیین سه رخداد یوم‌الله ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: ارتقای آگاهی و شناخت مردم به‌ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌های شیطان بزرگ در ایران، منطقه و جهان ضرورتی انکارناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در مقطع کنونی آمریکایی جنایتکار نماد استکبار جهانی است زیرا حقوق مستضعفان جهان را پایمال می‌کند، بیان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای اعلام انزجار و ابراز خشم ملت ایران در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت استکبارستیزی به عنوان شاخص مهم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای از نظام سلطه به نظام تقسیم دنیا به ظالم و مظلوم تعبیر کرده‌اند.

اشجری با بیان اینکه مسلمانان بر اساس آموزه‌های قرآن مجید نه ظلم می‌کنند و نه اجازه می‌دهند به آنان ظلم شود، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام با استفاده از ابزار جنگ نرم به دنبال تغییر ذائقه دانشجویان و دانش‌آموزان نسبت به مسائل دینی و عقیدتی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: مرگ مرحومه امینی حادثه‌ای تلخ بود که متأسفانه بهانه‌ای برای عقده‌گشایی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه مسیر نقد و اعتراض با آشوب، قتل و به آتش‌کشیدن مساجد و تخریب اماکن عمومی متفاوت است، گفت: امنیت و آرامش عمومی اساسی‌ترین خواسته مردم در کنار اعتراض و انتقاد به برخی از مسائل جاری کشور است.

انتهای پیام
captcha