باید برای حراست از انقلاب مسئولانه رفتار کنیم
کد خبر: 4088672
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

باید برای حراست از انقلاب مسئولانه رفتار کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه عرصه نبرد امروز جنگ روایت‌ها است، گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، جانبازی‌های فراوانی صورت گرفته لذا همه ما برای حراست از این انقلاب، باید مسئولانه رفتار کنیم.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز، هفت مهرماه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعین حرم که در اداره‌کل ارشاد گیلان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای بزرگداشت هشت‌ سال حماسه، رشادت و غرور آفرینی رزمندگان در این عرصه پرافتخار است؛ امام(ره) به ‌عنوان احیاگر اسلام، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را دارای خدمات بی‌شائبه‌ای به مردم از جمله معرفی اسلام حقیقی می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب نیز از این جنگ، به‌ عنوان یک گنج تمام ‌نشدنی یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به ‌عنوان ایامی که منیت‌ها را از بین برد، افزود: واژه «برادر» که در جبهه‌ها خطاب می‌شد، همچنان غرور آفرین است و برای ما برکت داشته و دارد.

ثقتی با نثار درود و صلوات به ارواح طیبه شهدای والامقام و پاسداشت مقام جانبازان و آزادگان و نیز مادران رزمندگان پرافتخار دفاع مقدس، گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، جانبازی‌های فراوانی صورت گرفته لذا همه ما برای حراست از این انقلاب، باید مسئولانه رفتار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه عرصه نبرد امروز جنگ روایت‌ها است و اغتشاشات و رفتارهای ناهنجاری اخیر عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب که نظم عمومی جامعه را بر هم زد‌ند، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان نهادی که تولید مدیریت فضای فرهنگی، رسانه‌ای و هنری را بر عهده دارد، باید در خط مقدم این جنگ باشد و نقش آفرینی موثری انجام دهد.

ثقتی از تلاش‌های مخلصانه و مجاهدانه نیروهای بسیج، سپاه، فراجا، سربازان گمنام امام زمان(عج) و سازمان اطلاعات سپاه استان در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را نقشه راه سعادت کشور و نظام اسلامی دانست و گفت: با پیروی از بیانات معظم له، حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی از پیچ و خم‌های تاریخی و حوادث مختلف، به سلامت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha