حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از چندقلوها
کد خبر: 4086551
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از چندقلوها

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: برای تحقق طرح جوانی جمعیت از خانواده‌های دارای چند قلو حمایت مالی داریم.

طرح جوانی جمعیت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 28 شهریورماه اظهار کرد: خانواده‌هایی که امسال صاحب فرزندان سه قلو یا بیشتر شده‌اند، می‌توانند برای دریافت این بسته مدارک هویتی شامل شناسنامه والدین و فرزندان خود را به این ستاد در یاسوج تحویل دهند.

وی افزود: این بسته‌ها شامل هدیه ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی به ازای هر فرزند، تأمین پوشک و شیر خشک تا ۶ ماهگی نوزادان است. براساس این طرح همچنین یک بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک تا سن ۲ سالگی به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه اقلام این بسته‌ها از محصولات تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.این طرح از سوی بنیاد 15 خرداد این ستاد و برای تحقق یکی از سیاست‌های مجموعه ستاد اجرایی در زمینه حمایت از خانواده‌های پرجمعیت اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha