بهترین مشاوران برای مسئولان در نبرد رسانه‌ای، اصحاب رسانه هستند
کد خبر: 4084310
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

بهترین مشاوران برای مسئولان در نبرد رسانه‌ای، اصحاب رسانه هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، بهترین و امین‌ترین مشاوران برای مسئولان را در نبرد رسانه‌ای نامتقارن با دشمن را اصحاب رسانه دانست و بر ضرورت استفاده از ظرفیت آنان تأکید کرد.

بازدید مسئولان فارس از پاتوق تبیین، بسیج رسانه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 18 شهریورماه در پاتوق تبیین بسیج رسانه استان در شیراز حضور پیدا کردند.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در این نشست با ارائه گزارش از عملکرد سه ماهه پاتوق تبیین گفت: حضور مسئولان به عنوان تصمیم‌گیران ارشد استان در بسیج رسانه و پاتوق تبیین نشان از اهمیت و جایگاه ویژه اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب با رویکرد امیدآفرینی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه بهترین و امین‌ترین مشاوران برای مسئولان در نبرد رسانه‌ای نامتقارن با دشمن، خود اصحاب رسانه هستند، افزود: سیاست‌گذاری رسانه‌ای در استان باید توسط فعالان و دلسوزان این عرصه در کنار مسئولان صورت گیرد.

یادآور می‌شود، در این بازدید مسئولان ارشد استان بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و اعتلای استان تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha