تجمع بزرگ بانوان زینبی در گیلان برگزار شد
کد خبر: 4081941
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

تجمع بزرگ بانوان زینبی در گیلان برگزار شد

بانوان زینبی استان گیلان با هدف الگو گرفتن از حضرت زینب(س) در جهاد تبیین، عصر روز گذشته، هفتم شهریورماه در گلزار شهدای رشت تجمع کردند.

تجمع بانوان زینبی در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، تجمع بزرگ بانوان زینبی استان گیلان روز گذشته، هفتم شهریورماه با حضور پرشور بانوان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این تجمع با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه از سوی هر کسی می‌تواند آن شخص را به سعادت ابدی برساند، گفت: حضرت زینب(س) نشان دادند زنان می‌توانند با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، دینی و اجتماعی از مدافعان اصلی ولایت فقیه باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی هدف از برگزاری اینگونه مجالس را الگوبرداری درست از راه و روش اهل‌بیت عصمت و طهارت بیان کرد و افزود: توسل به معصوم(ع) نباید همواره در جهت رفع مشکلات مادی باشد، بلکه باید با نیت الگو گرفتن از آن بزرگواران و همچنین تبلیغ فرهنگ زینبی و تفکر بسیجی و انتقال ارزش‌های دینی و اعتقادی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دشمن شناسی را امری مهم دانست و گفت: نقشه‌های فریبنده دشمنان دین و انقلاب، نه تنها امتیاز دادن به بانوان این سرزمین نیست بلکه هدفشان مشغول کردن بانوان به امور جزئی و از بین بردن هویتشان در جامعه است. لذا وظیفه زنان مؤمن در عصر حاضر ورود به جهاد تبیین برای حفظ هویت اسلامی و الهی بانوان در جامعه است.

وی ضمن اشاره به مقام والای شهدا گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در جهاد تبیین راه آنان را ادامه دهیم و همچون زینب کبری(س) از راه آنان دفاع کنیم و همچنین اجازه روایت غلط از سمت رسانه‌های شیطان‌صفت صهیونیستی را ندهیم.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به این که جهاد روایت و تبیین فقط برای افراد با تحصیلات درجه بالا نیست، افزود: تمام اقشار مردم به اندازه سهم اثرگذاری خود در خانه، مدرسه و جامعه نسبت به ضرورت داشتن استقلال و حفظ هویت دینی و مبارزه با استکبار جهانی هرکدام به اندازه آگاهی خود می‌توانند در این راه مبارک قدم بردارند.

در ادامه این مراسم، هاجر تحریری نیک‌صفت، مدرس دانشگاه بیان کرد: اگر می‌خواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید با الگو گیری از حضرت زینب(س) خودسازی کنیم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف جهاد افزود: در هر شرایطی باید آماده باشیم تا به عنوان یک مجاهد در راه تبیین و حفظ ارزش‌های دین الهی به موقع عمل کنیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

تحریری نیک‌صفت گفت: دشمن در تلاش است با تزویر، شایعه پراکنی و وارونه جلوه دادن، اذهان عمومی را منحرف و به اعتقادات دیگران خدشه وارد کند که باید هوشیار، بصیر و موقعیت‌شناس باشیم تا مدیریت بحران کنیم.

تجمع بزرگ بانوان زینبی در گیلان برگزار شد

تجمع بزرگ بانوان زینبی در گیلان برگزار شد

انتهای پیام
captcha