کوچک‌انگاری هجمه‌ها علیه حجاب آثار جبران‌ناپذیری دارد
کد خبر: 4081740
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

کوچک‌انگاری هجمه‌ها علیه حجاب آثار جبران‌ناپذیری دارد

در بخشی از بیانیه انجمن همسران شهدای فارس در پی اهانت به خانواده شهید خادم صادق آمده است: «بی‌توجهی و کوچک‌انگاری این هجمه فرهنگی در مورد حجاب که بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین زبان بین‌المللی زنان مسلمان است، در سومین حرم اهل بیت(ع) شهر شیراز می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری را در کوتاه‌مدت بر جامعه بگذارد».

حجاببه گزارش ایکنا از فارس، در پی اهانت به خانواده شهید خادم صادق توسط هنجارشکنان عفاف و حجاب در شیراز، انجمن همسران شهدای استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«رفتارهای هنجارشکنانه اغفال شدگان در حوزه عفاف و حجاب به جایی رسیده است که ناهیان و آمران به معروف را به راحتی مورد هتک حرمت قرار می‌دهند و صدایی از کسی شنیده نمی‌شود.

امروزه شاهدیم که برخی افراد، بی بند و باری را جزئی از آزادی و نشانه تمدن و تجدد می‌دانند و بعضی آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی نامیده‌اند، این در حالی است که زنان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی به حول و قوه الهی با بهره‌گیری و الگوبرداری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت زینب سلام‌الله علیهما نه تنها نیازی به الگوهای وارده ناهنجار غربی و تبدیل شدن به زنی شبیه زنان افسرده و بازی خورده غربی ندارد، بلکه خود الگوی بی‌نظیری برای زنان جهان خواهند بود.

بی‌توجهی و کوچک‌انگاری این هجمه فرهنگی درمورد حجاب که بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین زبان بین‌المللی زنان مسلمان است، در سومین حرم اهل بیت(ع) شهر شیراز، خیانتی بزرگ به زنان، حرمت، اقتدار و شخصیت اوست و می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری را در کوتاه مدت بر جامعه بگذارد.

انجمن همسران شهدای استان فارس ضمن محکوم کردن این حرکت‌های مغایر با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی از کسانی که در دام گروه‌های ضد فرهنگ دیرین اسلامی - ایرانی از مسئله حجاب غافل شده‌اند تقاضا دارد به برقراری امنیت فرهنگی در جامعه روی آورند و از مسئولان و متولیان فرهنگ حجاب و عفاف، خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان، ضمن برداشتن قدم‌های محکم و مؤثر، کوتاه‌مدت و بلندمدت در ترویج این فرهنگ غنی کوشا باشند.

ما همسران شهدا از تمامی دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب خواستاریم جهت شناساندن عمق و محتوای عفاف و حجاب، برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری کنند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را تبدیل به محیطی مناسب برای کار و تلاش کنند و سلامت روانی، اخلاقی جامعه را تضمین کنند».

انتهای پیام
captcha