طرح تخصصی ارتقای سطح قاریان و حافظان ممتاز همدان برگزار شد
کد خبر: 4081084
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

طرح تخصصی ارتقای سطح قاریان و حافظان ممتاز همدان برگزار شد

قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان گفت: پنجمین مرحله از سلسله کارگاه‌های طرح تخصصی ارتقای سطح قاریان و حافظان ممتاز استان همدان با حضور ۳۵ نفر از سراسر شهرستان‌های استان در تالار قرآن همدان برگزار شد.

جواد سعیدی قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پنجمین مرحله از سلسله کارگاه‌های طرح تخصصی ارتقای سطح قاریان و حافظان ممتاز استان همدان با حضور ۳۵ نفر از سراسر شهرستان‌های استان در تالار قرآن همدان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره اساتید قرآنی از جمله احمد ابوالقاسمی به کارورزی قرائت حرفه‌ای قرآن کریم با قاریان و حافظان استان پرداخت. همچنین عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی مطالبی درباه خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی قاریان بیان کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه این برنامه یک روزه در سوم شهریورماه در تالار قرآن همدان برگزار شد، تصریح کرد: این آخرین مرحله از حضور استاد ابوالقاسمی در این کارگاه‌ها بود که دوره‌های بعد از حضور اساتید بین‌المللی دیگر در استان بهره‌مند خواهیم شد.

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان اضافه کرد: در انتهای این دوره نیز مراسم اختتامیه مرحله اول از سطح کارگاه‌های پنجگانه با برنامه‌های مختلفی از قبیل ارائه گزارش مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان استان، تلاوت سعید بهرامی از قاریان برجسته همدان، تلاوت استاد ابواقاسمی و سخنرانی استاد سلیمی همراه بود.

سعیدی گفت: همچنین این برنامه که نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان نیز حضور داشت از خانم رضانیا به‌عنوان دومین بانویی که موفق به کسب قرائت عشر در کشور شده بود از سوی دفتر نماینده ولی‌فقیه و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha