انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مؤسسه بینش مطهر در گیلان
کد خبر: 4079916
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مؤسسه بینش مطهر در گیلان

در راستای ترویج و گسترش آثار شهید مطهری در بین کارکنان، اساتید و دانشجویان، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی استان و دبیرخانه بینش مطهر شعبه گیلان امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و موسسه بینش مطهر در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان امروز، 31 مردادماه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مؤسسه بینش مطهر در گیلان که در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج اندیشه‌های والای شهید مطهری اظهار کرد: امید است با اجرای طرح بینش مطهر بتوان علاوه‌ بر ترویج اندیشه‌های والای شهید مطهری در جامعه به خصوص در میان قشر دانشگاهی، حرکت منسجم و یکپارچه‌ای نیز در جهت حل مشکلات و ارائه راهکارهای عملی و منطقی شکل گیرد و بتواند در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان به عنوان مدیران آینده، یک الگوسازی شود.

وی با بیان اینکه ذهن دانشجویان پویاست و اندیشه‌های استاد مطهری می‌تواند خیلی راهگشا باشد، افرود: در مجموعه جهاددانشگاهی استان علاوه‌ بر پنج مجموعه دانشگاهی که آموزش‌های ترمیک را دنبال می‌کنند، مرکز آموزش‌های مهارت‌محور کوتاه‌مدت و کارکنان دولت هم این آمادگی را دارند تا در راستای ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی همکاری‌های مشترک داشته باشند.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ظرفیتی است که می‌تواند به سبب ارتباط با دانشجویان استان، به صورت هدفمند در بحث بینش مطهر ویژه دانشجویان برنامه ریزی کند.

حجت‌الاسلام سجاد ساغری، مسئول دبیرخانه بینش مطهر گیلان در ادامه اظهار کرد: مؤسسه بینش مطهر با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در راستای کادرسازی انقلابی و تربیتی و معرفی اندیشه‌های ناب اسلامی فعالیت می‌کند.

وی افزود: پیش از این بینش مطهر به صورت طرح مطالعاتی بود که اکنون در راستای تربیت مدرس فعالیت‌های آموزشی خود را دنبال می‌کند. تاکنون در استان‌ تفاهم‌نامه‌های متعددی منعقد شده که نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با رویکرد انقلابی و روحیه جهادی و با وجود مراکز آموزشی متعدد می‌تواند در اجرای این طرح نقش آفرینی مؤثری در استان داشته باشد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و موسسه بینش مطهر در گیلان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و موسسه بینش مطهر در گیلان

انتهای پیام
captcha