اصحاب رسانه در تعاملات رسانه‌ای تصمیم‌گیر باشند
کد خبر: 4079726
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

اصحاب رسانه در تعاملات رسانه‌ای تصمیم‌گیر باشند

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس بر ضرورت برپایی جلسات آسیب‌شناسی ریشه‌ای با محوریت امام جمعه شیراز و نمایندگان رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: انتظار این است اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه‌ای استان تصمیم‌گیر باشند.

هادی رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز، 30 مردادماه در دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با اهالی رسانه اظهار کرد: اکنون با همراهی تمامی اصحاب رسانه، جبهه رسانه‌ای در استان فارس به معنی واقعی کلمه شکل گرفته است.

وی، عدم پوشش مناسب رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی صحیح فعالیت‌ها در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است جلسه آسیب‌شناسی ریشه‌ای با محوریت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور نمایندگان و نخبگان رسانه‌ای شکل بگیرد تا بتوان با احصا و رفع مشکلات، فعالیت‌های مؤثر و عظیم استان هرچه بهتر به دنیا منعکس شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس تأکید کرد: انتظار این است اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه‌ای استان تصمیم‌گیر باشند.

رضایی، هدف جبهه رسانه‌ای دشمن را غنا و فرهنگ استان فارس دانست و گفت: موضوع حجاب و عفاف باید در هیئت‌های اندیشه‌ورز بررسی شود تا راهکارهای مناسب ایجاد شود.

وی با اشاره به توجه ویژه دشمن انقلاب و رسانه‌های غربی به رخدادهای استان فارس، تصریح کرد: موضوع عملیات ویژه دشمن علیه مردم و یا مسئولان استان، نقطه قوت ما است که ما نباید مغلوب عملیات رسانه شد.

رضایی همچنین گفت: سعی شد تا برای بررسی مقوله حجاب در بلوار شهید چمران شیراز شورای فرهنگ عمومی تشکیل جلسه دهد اما با انجام کارهای سلیقه‌ای، تبعات بیشتری به دنبال داشت.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس ضمن تشکر از آیت‌الله دژکام برای حضور و دیدار صمیمانه با اهالی رسانه استان، این نشست را  نمونه بارزی از جبهه‌ای عمل کردن مسئولان و اصحاب رسانه در استان دانست.

انتهای پیام
captcha