آمادگی هفت موکب در شهرستان کنگاور برای پذیرایی از زائران اربعین
کد خبر: 4079294
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

آمادگی هفت موکب در شهرستان کنگاور برای پذیرایی از زائران اربعین

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به پیشتازی استان کرمانشاه در پذیرایی از زوار اربعین، گفت: هفت موکب در کنگاور آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

موکب اربعین شهرستان کنگاور

فرزاد الماسی، فرماندار شهرستان کنگاور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اینکه جریان‌سازی اربعین و زمینه‌سازی ظهور مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: جریان اربعین کاملاً مردمی شده و کرمانشاه دروازه اربعین است و تمهیدات خوبی برای پذیرایی در خور شأن زائران اربعین در این استان انجام شده است.

وی به محدودیت‌های سفر اربعین طی دو سال گذشته و بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در شهرستان کنگاور با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها خود را برای پذیرایی شایسته از زائران اربعین آماده کرده‌اند.

الماسی استان کرمانشاه را در پذیرایی از زوار اربعین همیشه پیشتاز دانست و گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به زوار، ۷ موکب در این شهرستان مستقر شده است.

فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه امروز نه تنها مسلمانان بلکه پیروان ادیان دیگر در اربعین حسینی حضور دارند، افزود: اربعین حسینی به موضوعی جهانی تبدیل شده و علاقه مردم به اهل‌بیت(ع) در حال افزایش است.

وی در پایان با بیان اینکه امام حسین(ع) نماد مبارزه با استکبار است، اظهار کرد: امیدواریم دنیا از شر فتنه‌های استکبار جهانی رهایی یابد.

انتهای پیام
captcha