آئین رونمایی از جام قرآنی «ضحی» در گیلان
کد خبر: 4077835
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

آئین رونمایی از جام قرآنی «ضحی» در گیلان

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان گیلان گفت: آیین رونمایی از جام قهرمانی مسابقات تیمی حافظان و قاریان گیلان و مراسم قرعه‌کشی نامگذاری تیم‌های شرکت‌کننده ساعت 17 عصر امروز 22 مرداد ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

جام ضحی

امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از جام قرآنی«ضحی» اظهار کرد: آیین رونمایی از جام قهرمانی مسابقات تیمی حافظان و قاریان گیلان و همچنین مراسم قرعه کشی نامگذاری تیم‌های شرکت‌کننده به نام شهدای قرآنی استان ساعت 17 عصر امروز 22 مرداد ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جام قرآنی «ضحی» در دو بخش حفظ و قرائت به صورت تیمی برگزار می‌شود، افزود: 65 تیم شرکت‌کننده در چهار گروه حفظ و قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مرادی گفت: در بخش حفاظ تیم‌ها در قالب سه گروه «حفظ جزء ۳۰، حفظ سه جزء اول و حفظ پنج جزء اول»، «حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول و حفظ ۲۰ جزء اول» و «حفظ کل» به رقابت می‌پردازند و در بخش قرائت هم متساقبین در قالب یک گروه سه نفره «قرائت تحقیق، ترتیل و اذان» رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha