توسعه جهاددانشگاهی به پیشرفت علمی کشور می‌انجامد
کد خبر: 4075849
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

توسعه جهاددانشگاهی به پیشرفت علمی کشور می‌انجامد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جهاددانشگاهی در تولید علم، از سرمایه‌های علمی کشور محسوب می‌شود که توسعه و پیشرفت آن به توسعه و پیشرفت علمی کشور می‌انجامد و لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از این مراکز علمی صورت گیرد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، در پیامی به مناسبت 16 مرداد، چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، گفت: بی تردید جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های علمی و توفیقات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی داشته است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در تولید علم، از سرمایه‌های علمی کشور محسوب می‌شود که توسعه و پیشرفت آن به توسعه و پیشرفت علمی کشور می‌انجامد و لازم است حمایت های ویژه ای از این مراکز علمی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با گرامی داشت فرارسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه پژوهش، آموزش، فرهنگی، تجاری سازی و اشتغال را مطلوب و ارزشمند دانست و از زحمات خالصانه جهادگران جهاددانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha