مشارکت گسترده در مناسبت‌های مذهبی؛ از سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
کد خبر: 4075451
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

مشارکت گسترده در مناسبت‌های مذهبی؛ از سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سیاستگذاری، برنامه‌ریزی مناسب و نظارت راهبردی در راستای گسترش کمی و کیفی مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی با حضور و مشارکت گسترده مردم گام برمی دارد‌.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، ضمن گرامیداشت ۱۲ مرداد ماه سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: امروز این نهاد مردمی و برآمده از بطن انقلاب اسلامی، با درک درست، لحظه‌شناسی و حرکت در صراط مستقیم، توانسته است تریبون محکم، استوار و مستمری برای بیان مواضع رسمی ملت در صحنه‌های بزرگ و مهم باشد.

وی افزود: این نهاد انقلابی علاوه بر برگزاری با شکوه مراسم و مناسبت‌های ملی همچون یوم الله 22 بهمن که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از شگفتی‌های انقلاب است، در بزنگاه های بزرگ تاریخی نیز با تکیه بر حمایت و حضور مردم، حماسه های ماندگاری همچون 23 تیر 1378 و 9 دی 1388 را خلق کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تبلیغ اهداف انقلاب اسلامی، ساماندهی حرکت‌های مردمی، ایجاد هماهنگی و انسجام منطقی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، و اتخاذ تمهیدات لازم به جهت حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی، جزو اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: در این راستا این نهاد انقلابی با سیاستگذاری، برنامه‌ریزی مناسب و نظارت راهبردی در راستای گسترش کمی و کیفی مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی با حضور و مشارکت گسترده مردم گام برمی دارد‌.

حجت‌الاسلام سادات گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی بوده که همواره در صراط مستقیم حرکت کرده است.

وی افزود: به حول قوه الهی در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی چشمگیری از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان کردستان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: امیدواریم با پشتیبانی قدرت لایزال الهی و با مردمی کردن مراسمات، نوآوری همراه با تعامل سازنده با مسئولان در راستای جهاد تبیین حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و بازتولید آرمان‌های نظام مقدس اسلامی گام‌های مؤثرتری نسبت به گذشته برداریم.

انتهای پیام
captcha