هیئت‌ها و تکایای مذهبی گیلان برق موقت دریافت می‌کنند
کد خبر: 4074939
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

هیئت‌ها و تکایای مذهبی گیلان برق موقت دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی، به هیئت‌ها و تکایای مذهبی استان برق موقت واگذار می‌شود.

هیئت‌ها و تکایای مذهبی گیلان برق موقت دریافت می‌کنند

به گزارش ایکنا از گیلان، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: هیئت‌ها و تکایایی که جهت برگزاری این مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تامین برق مطمئن می‌باشند، افزود: استفاده از روش‌های غیرفنی و غیر قانونی در تامین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت‌های مالی برای افراد خواهد شد.

مهدیزاده گفت: مسئولان و خادمان هیئت‌های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ‌های کم مصرف و پربازده و ال ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از بکارگیری لامپ‌های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ‌های مدادی و رشته‌ای پرهیز نمایند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق توجه شود و فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر ) از شبکه رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: تکایا و هیئت‌های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتما از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha