آغاز پویش «نسیم احسان» در بوکان
کد خبر: 4074866
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

آغاز پویش «نسیم احسان» در بوکان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در قالب پویش استانی«نسیم احسان»، بیش از 500 دستگاه سرمایشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان‌غربی اهدا می‌شود.

پویش«نسیم احسان»احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی پویش استانی «نسیم احسان» را دهم مرداد در بوکان آغاز می‌کند و در طی این پویش 523 دستگاه‌ سرمایشی از جمله کولر و پنکه بین خانواده‌های نیازمند استان اهدا می‌شود.

وی افزود: 180 کولر باتوان چهار هزار، هر دستگاه به ارزش ریالی 50 میلیون ریال و 343 پنکه ایستاده هر دستگاه به ارزش 10 میلیون ریال در پویش«نسیم احسان» با حضور مسئولان این شهرستان اهدا می‌شود که سهم بوکان  39 دستگاه پنکه و 20 دستگاه کولر است. 

ابراهیمی بیان کرد: به مناسبت عید غدیرخم بیش از 120 هزار پرس غذا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و با مشارکت گروه‌های مردمی، هیئات و مواکب پخت شده و در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان‌ها پخش شده است که از زحمات عزیزان همراه قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha