نقش برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی
کد خبر: 4074552
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

نقش برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون بسیار ظریف، هوشمندانه، و بدون هرگونه ادعا عمل کرده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ وحدت موفق بوده است.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امروز، هشتم مردادماه در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت عالی و اقدامات انقلابی آیت‌الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته، گفت: قطعا این اقدامات موثر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس کنونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی به قوت گذشته استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به آیه «و ذکرهم بایام الله»، اظهار کرد: بدرستی این آیه بهترین و صریح‌ترین تعریف برای ماموریت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، زیرا این نهاد انقلابی مردم را به ایام‌الله متذکر می‌سازد.

آیت‌الله فلاحتی بر اهمیت هماهنگی در برگزاری متمرکز مراسم و وحدت‌بخشی تاکید کرد و افزود: موازی‌کاری از اثر نافذ و گسترده مناسبت‌های انقلاب اسلامی می‌کاهد. لذا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی برجسته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موازی‌کاری‌های اول انقلاب با تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمع شد، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی انسجام بخشیده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون بسیار ظریف، هوشمندانه، و بدون هرگونه ادعا عمل کرده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ وحدت موفق بوده است.

آیت‌الله فلاحتی، حرکات عدالت‌خواهانه و اجتماعات عظیم مردم جهان به ویژه منطقه را منبعث از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: نباید نسبت به تحولات منطقه و اجتماعات دیگر کشورها بی‌تفاوت باشیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجتماعات دیگر کشورها در مناسبت‌های ملی و دینی نیز برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در سال‌های اخیر حماسه‌های بسیاری توسط مردم گیلان خلق شده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه حماسه ۲۲ بهمن برفی سال ۱۳۹۸ شهر رشت بازتاب جهانی داشته و مردم جهان از وفاداری و حضور پرشور گیلانیان در صحنه انقلاب اسلامی علی‌رغم بارش شدید برف تعجب کردند.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ابزارهای جدید تبلیغی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید حضور آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ثبت گردد تا به عنوان سند و مرجع در اختیار آیندگان قرار گیرد.

آیت‌الله فلاحتی از تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی تقدیر کرد و افزود: اگر نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود معلوم نبود بزرگداشت ایام‌‌الله چگونه اداره می‌شد.

نقش برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی

انتهای پیام
captcha