اقدامات جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال است
کد خبر: 4073447
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

اقدامات جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال است

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان‌ اینکه اقدامات جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با سبقه طولانی در حوزه‌های مختلف توانسته نیروهای با مهارت در زیر مجموعه خود تربیت کند و در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

محمد رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستانمحمدرعیت، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد‌‌ گلستان درگفت‌وگو با ایکنا از گلستان پیشاپیش ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: فعالیت‌های این سازمان در چارچوب اهداف نظام جمهوری اسلامی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با تکیه بر جوانان خلاق در اجرای طرح‌ها و برنامه خلاق و بدیع فرهنگی در حال توسعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ گلستان با اشاره به اهداف این نهاد انقلابی در حوزه فرهنگی، گفت: ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، تعمیق گرایش‌ها و باورهای دینی نسل جوان، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری دانشجویان، تقویت و مشارکت دانشجویان در حوزه سیاسی و اجتماعی و الگو و پیشتاز‌ بودن در حوزه‌ فرهنگی از جمله اهداف جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی است.

رعیت جهاددانشگاهی را یکی از پرچمداران فعالیت‌های فرهنگی، فناورانه و آموزش‌های مهارتی در کشور دانست و گفت: جهاد‌دانشگاهی نهادی که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی در 16 مرداد ماه سال 59 تأسیس شد و بعد از گذشتن ۴۲ سال از عمر این نهاد انقلابی توانسته در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری خوش بدرخشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ گلستان با بیان‌ اینکه در جایگاه این نهاد فرهنگی، نقشه راه برای ادامه مسیر و نیز اشتراکاتش برای هم‌افزایی با سایر نهادهای فرهنگی به‌خوبی ترسیم شده است، گفت: جهاددانشگاهی به اهداف تعیین شده در مسیر پیش‌روی این نهاد انقلابی همچون گسترش تحقیقات و طرح‌های کاربردی و نیمه صنعتی توانسته ارتباط خوبی بین دانشگاه و علم صنعت ایجاد کند.  

وی در رابطه با نقش جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال، بیان کرد: «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» یک همت همگانی می‌طلبد و تنها با هماهنگی و همکاری بین تمام مجموعه‌ها محقق می‌شود. در این میان جهاددانشگاهی نیز یکی از حلقه‌های مهم و حیاتی در میان سایر رشته‌ها بوده و می‌تواند کمک شایانی برای همه مجموعه‌ها باشد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان‌اینکه اقدامات جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با سبقه طولانی در حوزه‌های مختلف توانسته نیروهای با مهارت در زیر مجموعه خود تربیت کند و در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

انتهای پیام
captcha