تلاش جهاد دانشگاهی در جهت تحقق شعار سال ستودنی است
کد خبر: 4073427
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

تلاش جهاد دانشگاهی در جهت تحقق شعار سال ستودنی است

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، جهادی و علمی است که به معنای واقعی در جهت توسعه و تحقق شعار سال گام برمی‌دارد و این تلاش ستودنی است.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تاکنون توانسته اقدامات بزرگی را در کشور انجام دهد و نشان دهد در صورت اعتماد به نیروهای داخلی می‌توان دستاوردهای بزرگی را از خود برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای علمی، متخصص و جهادی از مهم‌ترین خصیصه‌های جهاد دانشگاهی است، عنوان کرد: هر وقت کار را به کاردان و متخصص امر سپرده‌ایم نتیجه آن را مشاهده کرده‌ایم و در جهاد دانشگاهی نیز همواره حضور نیروهای متخصص و حرکت بر مسیر برنامه‌ریزی سبب شده تا به عنوان یک نهاد علمی و تخصصی به آن نگاه شود.

مرادی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان توانسته به بلوغ مناسبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برسد، بیان کرد: به طور حتم نمی‌توان نقش جهاد دانشگاهی را در مسیر توسعه استان نادیده گرفت و با اعتماد به این مجموعه می‌توان مسیر توسعه را شتاب بخشید.

وی با بیان اینکه مجموعه استان هرمزگان به ویژه بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی باید از توان و پتانسیل این مرکز تخصصی و علمی بهره بیشتری ببرند، اضافه کرد: من جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی، جهادی و علمی می‌دانم که به معنای واقعی در جهت توسعه و تحقق شعار سال تلاش می‌کند و گام برمی‌دارد و این تلاش ستودنی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این درخت تنومند باید هر سال پربارتر از سال گذشته باشد و این موضوع بدون اعتماد مسئولان به چنین مجموعه‌هایی محقق نمی‌شود و امیدوارم از این ظرفیت در مسیر توسعه کشور و استان استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام
captcha