امیدآفرینی ریشه‌ای‌ترین جهاد در میدان تبیین است
کد خبر: 4073119
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

امیدآفرینی ریشه‌ای‌ترین جهاد در میدان تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امیدآفرینی، ریشه‌ای‌ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است، گفت: تمرکز دشمن بر گسترش ناامیدی مردم است در حالی که بصیرت هیئت‌های مذهبی می‌تواند، عاملی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن باشد‌.

پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، شامگاه یکشنبه، دوم مرداد در همایش مدیران و ستایشگران هیئت‌های مذهبی که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شعار محوری سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم امسال امیدآفرینی است و در تلاش هستیم تا این شعار به تحقق برسد.

وی افزود: تمرکز دشمن بر گسترش ناامیدی مردم است در حالی که بصیرت هیئت‌های مذهبی می‌تواند، عاملی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن باشد‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: هدف مقام معظم رهبری از جهاد تبیین در راستای مبارزه با تلاش دشمن در این حوزه و نشر امیدآفرینی است. متأسفانه تا به امروز، مجموعه اقدامات ما در حوزه جهاد تبیین کافی نبوده و مقام معظم رهبری نیز در همین راستا به فوریت جهاد تبیین تأکید می‌کند.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: امیدآفرینی، ریشه‌ای‌ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است که در کنار آن باید به ترویج فرزندآوری و تبیین امید به نسل کودک و نوجوان پرداخت.

انتهای پیام
captcha