جهاددانشگاهی پرچم‌دار فناوری در کشور است
کد خبر: 4072947
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

جهاددانشگاهی پرچم‌دار فناوری در کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اقتدار امروز ما زیر سایه پیشرفت‌های علم و فناوری است، گفت: جهاددانشگاهی با عملکرد خوبی که در این حوزه داشته، توانسته است همواره پرچم‌دار فناوری در کشور باشد.

جهاددانشگاهی، همواره پرچم‌دار فناوری در کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، دوم مرداد در دیدار با رئیس و کارکنان جهاددانشگاهی استان،  ضمن تبریک روز مباهله و سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: توجه به حوزه‌های علمی و دانش‌بنیان همواره یکی از دغدغه‌های مهم رهبری معظم انقلاب بوده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات جهاددانشگاهی در سطح کشور و استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف خدمات شایانی داشته و طرح‌های فناورانه خوبی نیز در دست اجرا دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان به توفیقات جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: برخی از شهروندان استان گلایه‌هایی از خدمات درمانی این بخش در استان سمنان دارند که امیدواریم با ورود جهاددانشگاهی استان به حوزه درمان ناباروری، این مشکلات در استان نیز به پایان برسد.

امام‌جمعه سمنان بر لزوم حمایت دستگاه‌ها از جهاددانشگاهی برای کمک به فرزندآوری و درمان ناباروری تأکید کرد و افزود: جهاددانشگاهی در سطح ملی عملکرد بسیار خوبی در حوزه درمان ناباروری داشته که بر این اساس باید زمینه بهره‌مندی از این خدمات در استان نیز فراهم شود.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به تلاش‌های جهاددانشگاهی استان برای تکمیل پروژه رویان مهدیشهر خواستار همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه شد.

وی اقتدار امروز کشور را زیر سایه پیشرفت‌های علم و فناوری برشمرد و افزود: جهاددانشگاهی با عملکرد خوبی که در این حوزه داشته، توانسته پرچم‌دار فناوری در کشور باشد.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اعتقاد بالای رهبری معظم انقلاب به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی گفت: از نهاد انقلابی و موفقی مانند جهاددانشگاهی نیز توقع است که به دغدغه‌ها و منویات ایشان توجه ویژه نماید.

انتهای پیام
captcha