فعالیت‌های جهاددانشگاهی افتخار مجامع علمی است
کد خبر: 4072625
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فعالیت‌های جهاددانشگاهی افتخار مجامع علمی است

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: بسیاری از فعالیت‌های این نهاد به عنوان یک مرجع علمی موجب افتخار مجامع علمی به ویژه در بحث ایجاد پارک فناوری‌های نرم صنایع خلاق و فرهنگی است.

حبیب دانش‌منش، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حبیب دانش‌منش، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس، امروز، اول مردادماه در نشست شورای فناوری پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی شعبه فارس گفت: یکی از مسئولیت‌هایی که اخیراً به عهده مراکز و سازمان‌های علمی قرار داده شده، حضور در مبحث کارآفرینی و اشتغال فارغ‌التحصیلان است که با ایجاد مراکز رشد و نوآوری در جوار مراکز آموزش عالی، این مهم شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک مرجع علمی در کنار مراکز آموزشی در سطح کشور قرار گرفته که بسیاری از فعالیت‌های آن موجب افتخار مجامع علمی به ویژه در بحث ایجاد پارک فناوری‌های نرم صنایع خلاق و فرهنگی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس ادامه داد: وجود این پارک در استان بی‌نظیر است، چراکه وجود یک پارک تخصصی در حوزه هنر و فرهنگ همواره در فارس لازم بود که آن را به فال نیک می‌گیریم.

دانش‌منش ابراز امیدواری کرد: تلاش‌های این پارک بتواند نقش فارس را بیش از گذشته نمایان کند و تیم‌های فعال در این حوزه استارتاپ‌هایی تشکیل دهند که حوزه فرهنگ هم در این باره در فارس فعال شود.

وی در پایان تصریح کرد: نیازمند شناخت نیازها برای ورود بیشتر پارک در حوزه‌های تخصصی راستای توسعه بیشتر فارس هستیم.

انتهای پیام
captcha