جهاددانشگاهی پرچم‌دار تحقق قانون جوانی جمعیت است
کد خبر: 4071371
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

جهاددانشگاهی پرچم‌دار تحقق قانون جوانی جمعیت است

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهای بسیار تأثیرگذار در کشور است، گفت: جهاددانشگاهی با راه‌اندازی مراکز متعدد درمان ناباروری پرچم‌دار تحقق قانون جوانی جمعیت است.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقافحمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در حاشیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ایکنا انصافاً یار اصلی ما در فعالیت‌های قرآنی است، گفت: امروز خبرگزاری ایکنا مرزهای داخلی را درنوردیده و به بسیاری از کشورهای دنیا سفر رسانه‌ای کرده و اخبار را به 25 زبان در معرض نگاه مردم دنیا قرار داده است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی افزود: جا دارد به مجموعه جهاددانشگاهی به واسطه ایجاد چنین ساختاری تبریک گوییم. 

مجیدی‌مهر با تأکید بر ضرورت حمایت از خبرگزاری ایکنا ادامه داد: هر میزان ایکنا از سوی نهادهای قرآنی تقویت شود، یقیناً عملکرد قرآنی کشور رشد خواهد داشت.

دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهای بسیار تأثیرگذار در کشور است، گفت: در حوزه‌های درمان ناباروری که یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود. پیری جمعیت یکی از آفت‌هاست و جهاددانشگاهی با راه‌اندازی مراکز متعدد درمان پرچم‌دار تحقق قانون جوانی جمعیت است و بسیاری از زوج‌ها امروز به واسطه فعالیت این نهاد دارای فرزند شده‌اند.

مجیدی‌مهر گفت: جهاددانشگاهی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی نظیر فعالیت در حوزه تولید واکسن، سلول‌های بنیادین، نانوتکنولوژی و غیره فعالیت‌های قرآنی را در دستور کار قرار داده است و امروز مجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از افتخارات این نهاد است که در ذیل آن خبرگزاری ایکنا قرار دارد.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف یادآور شد: به جرئت می‌توانیم بگوییم من و بسیاری از مدیران قرآنی کشور در کنار تمام کارهای مهم، روزانه حداقل 6 الی 7 مرتبه خبرگزاری ایکنا را چک می‌کنیم که از اتفاقات جدید آگاه شویم. به عنوان مثال اخیراً از طریق ایکنا متوجه شدیم که تعدادی از حافظان نوجوان مصری بر اثر یک سانحه به رحمت ایزدی پیوستند که بلافاصله از سوی ستاد راهبری حفظ قرآن یک بیانیه صادر کردیم.

وی با بیان اینکه این اقدامات بسیار زیبا، مؤثر و پسندیده است، گفت: امیدواریم روزی برسد که اخبار خبرگزاری ایکنا به تمام زبان‌های دنیا ترجمه شود و نهادهای بالادستی نظیر سازمان برنامه و بودجه از این خبرگزاری حمایت کند تا این رسانه بتواند رشد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha