توجه ویژه به ثبات مدیریتی در استان، یک ضرورت است
کد خبر: 4069413
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
امام جمعه رشت؛

توجه ویژه به ثبات مدیریتی در استان، یک ضرورت است

امام جمعه رشت با بیان این‌که امروز نیازمند ثبات مدیریتی به‌ویژه در استان گیلان هستیم، بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت تاکید کرد و گفت: مردم اقدامات مسئولان را ارزیابی می‌کنند. از این رو اقدامات مثبت دولت باید برای مردم تبیین شود.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت، امروز، 17 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت بیان کرد: دشمنان سعی دارند که ایران را در انزوای بین‌المللی قرار دهند، اما با فشار‌هایی که به ایران وارد کردند نتیجه عکس گرفتند.

آیت الله فلاحتی، رسانه‌های معاند و دشمنان نظام اسلامی را شیطان توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، شخصیتی هستند که به اذعان رسانه‌های معروف غرب، ایشان یک ابرسیاست‌مدار است که نقشه‌های دشمنان را قبل از اینکه از اتاق اندیشه‌ورز دشمن خارج شود می‌خواند و برای مقابله با نقشه‌های دشمن راهکار دارد‌.

امام جمعه رشت با بیان این‌که امروز نیازمند ثبات مدیریتی به‌ویژه در استان گیلان هستیم، خاطرنشان کرد: مردم اقدامات مسئولان را می‌سنجند و ارزیابی می‌کنند. همچنین اقدامات مثبت دولت باید برای مردم تبیین شود تا امیدواری در جامعه رواج یابد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به فرارسیدن ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: حکم حجاب برای مخالفت با آزادی زنان نیست، بلکه اسلام با بی‌عفتی مخالفت می‌کند و می‌خواهد زنان در جامعه اسلامی ابزار نباشند. ایران عزیز، دختران و زنانی دارد که با حجاب خود در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور موثر دارند.

آیت الله فلاحتی با بیان این‌که مسئله عفاف و حجاب، یکی از اهرم‌های فشار استکبار جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی است، اذعان کرد: حجاب فرصتی برای حضور عفیفانه بانوان در جامعه است، اما بی‌حجابی و محدود شدن بانوان به آراستگی ظاهری موجب نگاه ابزاری به آنان خواهد شد. این در حالی است که اسلام می‌خواهد شخصیت زن و وجود او در جوامع محترم شمرده شود.

انتهای پیام
captcha