«حیات اجتماعی هنر»، اثر برگزیده جشنواره کتاب سال معلم ایران شد
کد خبر: 4068891
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

«حیات اجتماعی هنر»، اثر برگزیده جشنواره کتاب سال معلم ایران شد

کتاب «حیات اجتماعی هنر، مقدمه‌ای بر تاریخ و جامعه‌شناسی هنر»، تألیف عباس نعیمی جورشری، نویسنده و پژوهشگر گیلانی به‌عنوان اثر برگزیده سال در کارگروه هنر انتخاب شد.

عباس نعیمی جامعه شناس و پژوهشگر

به گزارش ایکنا از گیلان، در مراسم اختتامیه جشنواره «کتاب سال معلم»، که روز گذشته، ۱۴ تیرماه مصادف با روز قلم و با معرفی و تجلیل از مؤلفان برتر، در شهریار تهران برگزار شد، کتاب «حیات اجتماعی هنر؛ مقدمه‌ای بر تاریخ و جامعه‌شناسی هنر» تألیف عباس نعیمی جورشری، جامعه‌شناس, نویسنده و پژوهشگر گیلانی به‌عنوان اثر برگزیده سال در کارگروه هنر انتخاب شد.

این کتاب که توسط انتشارات نقد فرهنگ تهران در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده است، به مباحث بین رشته‌ای هنر با تأکید بر جامعه‌شناسی و تاریخ هنرها می‌پردازد.

در این رویداد ملی، ۸۴۴ کتاب تألیف و ترجمه از سراسر ایران به رقابت پرداختند که در مرحله نهایی در هر کارگروه تخصصی، دو اثر به‌عنوان کتب برگزیده انتخاب شدند.

گفتنی است، عباس نعیمی جورشری، محقق جامعه‌شناسی و مدرس دانشگاه فرهنگیان، برای دومین سال متوالی به‌عنوان مؤلف برتر و برگزیده ایران انتخاب شده است. پیش از این کتاب «اصلاح‌طلبی ناکام؛ ارزیابی تئوریک جنبش ملی نفت و دولت دموکراتیک مصدق» به قلم همین نویسنده به‌عنوان کتاب سال جشنواره معلمان مؤلف (کارگروه تاریخ/ ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰) انتخاب شده بود‌. همچنین عناوین محقق نمونه استان و کشور در کارنامه این جامعه‌شناس دیده می‌شود.

«حیات اجتماعی هنر»، اثر برگزیده جشنواره کتاب سال معلم ایران شد

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نیک پی جورشری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۰۰:۵۶
0
0
باعث افتخار من است و به خودم میبالم .خیلی خوشحالم.
captcha