دشمن از رویارویی نظامی با ایران ناتوان است
کد خبر: 4063246
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

دشمن از رویارویی نظامی با ایران ناتوان است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز به برکت اقتدار و توانمندی نظامی کشورمان در بخش‌های مختلف، دشمنان از رویارویی با ایران اسلامی عاجز و ناتوان شده‌اند.

 امیر خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به گزارش ایکنا از قم، امیر خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های 20 خردادماه نماز جمعه شهر قم، گفت: دشمنان در چهار دهه گذشته از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی در جنگ سخت و نرم کوتاهی نکرده‌اند، اما تا امروز به لطف پروردگار، به سختی شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تغییر در این نقطه استراتژیک در جهان هستند، گفت: با ایستادگی جبهه مقاومت و پشتیبانی مؤثر و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه، حتی کشورهای همسایه نیز برای امنیت خود به کشورمان تکیه کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان همواره می خواهند با جنگ رسانه‌ای، قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف را کوچک نشان دهند، گفت: اما کشورمان عزت و اقتدار خود را در میدان‌های مختلف به رخ دشمنان کشیده است.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان در برابر ایران اسلامی دست از پا خطا کنند، به سختی شکست خواهند خورد، گفت: تجربه نشان داده است که هرگاه دشمنان کوچکترین تعدی به کشورمان کردند، سیلی محکمی خورده‌اند به همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است.

هادیان با اشاره به حرکت شتابان کشورمان به سمت تمدن نوین اسلامی، نقش پرچمداری ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد توجه قرار داد و گفت: بدون تردید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشورمان، اهداف از پیش تعیین شده، به خوبی قابل تحقق و دستیابی است.

وی در پایان، عزت، استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام دانست و گفت: جان برکفان ارتش و سپاه پاسداران در ادامه مسیر شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب، با همه توان در میدان مقابله با دشمنان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha