تاکنون مشکل نان در اردبیل برطرف نشده است
کد خبر: 4063028
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

تاکنون مشکل نان در اردبیل برطرف نشده است

عضو شورای شهر اردبیل گفت: تاکنون مشکل نان برطرف نشده چرا که از مسئولین وقت دعوت نمی‌شود تا در جلسه شورای شهر اردبیل پاسخگو باشند.

نانواییبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم صفری، عضو شورای شهر اردبیل، ۱۹ خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در مورد زمین‌های قولنامه‌ای در شهر اردبیل مشکلاتی وجود دارد که سبب سرگردانی و آواره شدن مردم شهر شده اما در شهرهای دیگر مثلا استان‌های گلستان و قم زمین‌های قولنامه‌ای بصورت تفاهمنامه برقرار شده است.

وی افزود: یک سال از وقت شورای شهر فعلی گذاشته است در طول یک سال پروژه‌های اجرا شده در حد مطلوب نبوده و درمناطق کم برخوردار مشکلات زیادی وجود دارد که در زمان انتخابات شورای شهر اردبیل وعده و وعید زیادی داده شده و در این مورد کم کاری زیادی انجام یافته است.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: تمامی پروژه‌های نیمه‌کاره بر روی زمین مانده و در زمان انتخابات مجلس برای بافت قدیمی تسهیلات بانکی تعلل قرار بود گرفته شود، اما متاسفانه این کار انجام نشده است.

صفری تصریح کرد: در پل دارو پخش چند مغازه بلاتکلیف مانده و هم چنین آن طور که باید بازدید میدانی اعضای شورای شهر انجام نشده که در این زمینه نیز باید ساماندهی‌های لازم انجام یابد.

وی اظهار کرد: در شهر اردبیل تاکنون مشکل نان برطرف نشده چرا از مسئولین وقت دعوت نمی‌شود تا در جلسه شورای شهر اردبیل تا پاسخگو باشند و بتوانیم شرایط لازم را برای خدمت به مردم فراهم کنیم و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم که این مسئله نیز به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha