نشست «نهضت پیشرفت بانوان» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4062464
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

نشست «نهضت پیشرفت بانوان» در گلستان برگزار شد

نشست «نهضت پیشرفت بانوان» با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از بانوان فرهنگی فعال گلستان امروز، 17 خرداد در سالن اجتماعات شهید سلیمانی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از‌ گلستان، نشست نهضت پیشرفت بانوان با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از بانوان فرهنگی فعال گلستان امروز، 17 خرداد در سالن اجتماعات شهید سلیمانی گلستان برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات گلستان در این جلسه گفت: یکی از افتخارات جامعه اسلامی و اسلام ناب داشتن الگوهای بی‌نظیر همچون فاطمه(س) است که در همه ابعاد نوری برای بشریت بوده و اسوه تمام نشدنی برای زنان جامعه است.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه سر منشأ انقلاب ما یک انقلاب فاطمی بود، تصریح کرد: مهمترین ارکان تمدن‌سازی جامعه زنان تمدن نوین اسلامی بوده است که با موضوع تربیت گره خورده و این نگاه راهبردی یک هویت ارزشمند و فاخری را برای زنان جامعه ترسیم کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه تمدنی که جهان غرب برای انسان ترسیم کرده تمدن نیست بلکه انحطاط است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج بالندگی به سوی تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنند و در این مسیر در جهت تربیت فرزندان از الگوهای بی‌نظیر اسلامی استفاده کرده و در نشر و توسعه گفتمان انقلاب نقش اساسی دارد.  

حجت‌الاسلام دیلمی به رسالت نهضت پیشرفت بانوان اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های نهضت پیشرفت بانوان این است که باید به همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی به مقوله جایگاه زن در تراز انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای داشته و بتوانیم در این راستا از همه ظرفیت‌های بانوان استفاده کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات گلستان گفت: به همت بانوان فعال در نهضت پیشرفت طرح رویداد جایگاه دختران حاج قاسم برنامه‌ریزی شده که در این راستا با حضور 200 دختر فعال فرهنگی تبادل‌نظر شده که این راستا این افراد بتوانند سفیران گفتمان انقلاب باشند.

انتهای پیام
captcha