رویداد استانی کمند پایان یافت
کد خبر: 4061480
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

رویداد استانی کمند پایان یافت

رویداد استانی کمند(کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، روز گذشته، دهم خردادماه طی مراسمی به ایستگاه پایانی خود رسید.

رویداد کمند

به گزارش ایکنا از گیلان، مراسم اختتامیه رویداد استانی کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، در آستانه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، روز گذشته، دهم خرداد‌ماه با حضور زهرا یعقوب‌نژاد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در دانشگاه گیلان برگزار شد.

این رویداد با محوریت توانمندسازی دختران دانشجو و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه در دانشگاه و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با مشارکت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان گیلان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شده و دختران دانشجو ایده‌های خود را مطابق محورهای این رویداد در سایت کمند به آدرس Kamand.guilan.ac.ir ثبت کردند.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی دانشجویان دانشگاه‌های استان گیلان با مفاهیم کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی است تا با ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد فضای بانشاط در بین دانشجویان در محیطی مناسب به رقابت پرداخته و کسب تجربه کنند.

در همین راستا کارگاه‌های مهارتی کمند با عناوین آشنایی با مسیر زندگی شغلی، آشنایی با کسب‌و‌کارهای صنایع خلاق و نوآور با رویکرد بازاریابی و بازاریابی در نقطه صفر (با نگاهی به بازاریابی دیجیتال) توسط اساتید باتجربه در این زمینه به صورت حضوری در دانشگاه گیلان برپا شد.

در این دوره، تیم‌های دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان گیلان شامل دانشگاه پیام نور، جهاددانشگاهی، فنی‌و‌حرفه‌ای و ... با ثبت ایده‌های خلاقانه خود در زمینه پ‌های کشاورزی، محیط زیست، صنایع دستی، گردشگری، کارآفرینی و ...در این رویداد شرکت کردند.

داوری ایده ها، با نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه گیلان توسط داوران باتجربه و متخصص، انجام شد و ده طرح مورد تقدیر شناسایی شد و در طی این مراسم، برگزیدگان این رویداد تجلیل شده و از جوایز و تسهیلات این رویداد بزرگ استانی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha