برپایی نمایشگاه «دختران زینبی» در رشت + عکس
کد خبر: 4058057
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

برپایی نمایشگاه «دختران زینبی» در رشت + عکس

نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری حوزه علمیه خواهران با عنوان نمایشگاه «دختران زینبی» در مدرسه علمیه زینبیه رشت برپا شده است.

نمایشگاه دختران زینبی در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری خواهران طلبه مدرسه علمیه زینبیه رشت با عنوان نمایشگاه «دختران زینبی» از تاریخ 27 تا 29 اردیبهشت ماه در محل این مدرسه در حال برگزاری است.

این نمایشگاه شامل آثار علمی اعم از کتاب، پایان‌نامه‌های برتر و مقالات برگزیده در جشنواره علامه حلی، همچنین هنرهای دستی شامل خطاطی، گل‌دوزی روی لباس، شمع‌سازی، عروسک‌سازی، تولیدی پوشاک، محصولات حجاب، گل و گیاه و مواد خوراکی ارگانیک است که مورد استقبال طلاب و سایر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در نمایشگاه «دختران زبنبی»، غرفه‌های پاسخ به شبهات دینی، پاسخگویی احکام و مشاوره‌های خانواده و تحصیلی با حضور اساتید و طلاب ممتاز مدرسه علمیه زینبیه دایر شده است.

برگزاری ایستگاه پذیرش از دیگر برنامه‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه است که با هدف آشنایی بازدیدکنندگان از روند ثبت‌نام و مراحل پذیرش حوزه علمیه خواهران فعالیت می‌کند.

ایستگاه «چرا دین؟» و «افزایش جمعیت» نیز از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است که با هدف روشنگری، به روایت محتواهای تصویری می‌پردازد که در روز اول برپایی نمایشگاه بسیار مورد توجه بازدیدکندگان قرار گرفت.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هرچه بیشتر مسئولین، شهروندان فرهیخته و دانش‌آموزان دختر شهرستان رشت با حوزه علمیه خواهران و نشان‌دادن ظرفیت‌های خواهران طلبه و همچنین ایجاد انگیزه و حفظ روحیه نشاط و شادابی در بین طلاب بعد از دوران کرونا بوده است که به فضل الهی از روز اول نمایشگاه، این امر تحقق یافت.

انتهای پیام
captcha