نمایشگاه نقاشی شمیم هنر در رودسر افتتاح شد
کد خبر: 4057890
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

نمایشگاه نقاشی شمیم هنر در رودسر افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی شمیم هنر، روز گذشته،۲۷ اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی شمیم هنر در رودسر افتتاح شد

به گزارش ایکنا از گیلان، نمایشگاه نقاشی «شمیم هنر» از سوی آموزشگاه آزاد تجسمی خانه هنرمندان، از عصر روز گذشته، 27 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برپا شد و تا پنج‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه به مدت 3 روز دایر خواهد بود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر و با حضور علاقه‌مندان برگزار شد، ضمن اجرای برنامه‌هایی، کلیپی از فعالیت‌های هنرجویان آموزشگاه پخش شده و مسابقه حضوری نقاشی نیز برگزار شد.

در نمایشگاه نقاشی شمیم هنر، بیش از صد اثر هنری با موضوعات آزاد در ابعاد مختلف و با سبک رئال و تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم و مداد رنگی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر در معرض عموم قرار گرفته است.

گفتنی است آموزشگاه آزاد تجسمی «خانه هنرمندان» به مدیریت محمدعلی پورغنی، از هنرمندان نقاش این شهرستان با سابقه فعالیت هنری 35 سال و برپایی ده‌ها نمایشگاه جمعی در مناطق مختلف بوده که در سال 98 مجوز فعالیت آموزشگاهی گرفت و در حال حاضر نیز به آموزش طراحی و نقاشی سیاه قلم، گواش، رنگ روغن، مداد رنگی، ویترای، آبرنگ، نقاشی روی سفال و دیگر تکنیک‌های نقاشی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha