رفع مشکلات کشور با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی
کد خبر: 4057849
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور بیان کرد:

رفع مشکلات کشور با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه امروز باید میدان را برای فعالیت مردم در راستای رفع مشکلات کشور فراهم کرد، گفت: جبهه کفر از تمام امکانات مالی و رسانه‌ای خود برای از بین بردن پیوندهای اجتماعی استفاده می‌کند.

مراسم شهادت، پاداش مجاهدت در مسجد سلیمانداراب رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، ابراهیم نورمحمدی، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور، شامگاه گذشته ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ویژه مراسم «شهادت، پاداش مجاهدت» که در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار شد با بیان اینکه امروز اتحاد مردم با یکدیگر لازمه عبور از مشکلات است، اظهار کرد: جبهه کفر امروز تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا پیوندهای قلبی میان جامعه را از بین ببرد.

وی همسایگی، صله رحم و اخوت را سه پیوند مهم قلبی میان مردم در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: امروز انسان‌هایی در جامعه و محلات ما حضور دارند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده‌اند.

نورمحمدی با بیان اینکه امروز باید میدان را برای فعالیت عموم مردم در راستای رفع مشکلات کشور فراهم کرد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخ و مهم قرار دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری قطعاً انقلاب باقدرت به قله خود صعود خواهد کرد.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه جبهه کفر از تمام امکانات مالی و رسانه‌ای خود برای از بین بردن پیوندهای اجتماعی استفاده می‌کند، گفت: جنگ امروز یک جنگ خانه به خانه است و دشمن می‌خواهد تک تک خانواده‌ها را مورد هدف قرار دهد.

نورمحمدی با اشاره به اینکه امروز دولت‌ها و حاکمیت‌ها نمی‌توانند بدون بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی مشکلات را برطرف کنند، گفت: امروز مجموعه‌های مردمی با اخلاص در گوشه و کنار محلات درحال فعالیت برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی هستند.

وی اخلاص در عمل را لازمه موفقیت مجموعه‌های مردمی دانست و تصریح کرد: میرزاکوچک خان جنگلی نمونه بارز انسانی است که اخلاص او باعث ماندگاری در طول تاریخ شد.

انتهای پیام
captcha