لزوم ورود دستگاه قضا برای مقابله با تخلفات آرد و نان در قزوین
کد خبر: 4055492
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

لزوم ورود دستگاه قضا برای مقابله با تخلفات آرد و نان در قزوین

استاندار قزوین گفت: تخلفات حوزه آرد و نان در استان قزوین با هدف حفظ حقوق عامه مردم، نیازمند برخوردهای محکم قضایی است که تمهیدات آن با همکاری دستگاه قضا تا روزهای آینده اجرایی می‌شود.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین گفت: نظارت‌ها باید افزایش یابد تا مردم لمس کنند که اخلال‌گران نظام اقتصادی و امنیت غذایی به نحو مطلوب مجازات می‌شوند. در برخی موارد شاهد گزارش‌هایی مبنی بر کم‌فروشی، گران فروشی و توزیع خارج از شبکه آرد هستیم که این موارد نیازمند برخورد جدی است.

استاندار قزوین تأکید کرد: تخلفات حوزه آرد و نان در استان قزوین با هدف حفظ حقوق عامه مردم، نیازمند برخوردهای محکم قضایی است که تمهیدات آن با همکاری دستگاه قضا تا روزهای آینده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود به حوزه تخلفات نانوایی‌ها تاکنون با قوت ادامه داشته است، گفت: این اقدامات موجب رضایت نسبی شهروندان شده است که باید تقویت شود تا میزان خدمات این واحدهای صنفی به شهروندان ارتقا یابد.

این مسئول تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر نانوایی در قانون از وظایف اتحادیه‌ها و اصناف است که این مهم بسیار کمرنگ بود و باید تقویت شود و نقش اتاق اصناف در این بازرسی‌ها باید پررنگ‌تر از گذشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم و تراکم واحدهای نانوایی در شهرستان قزوین ظرفیت بیشتری برای برخورد با نانوایی‌ها وجود دارد و باید شدت نظارت‌ها در مرکز استان افزایش یابد.

استاندار قزوین بر هوشمندسازی نظارت بر فروش واحدهای نانوایی تأکید کرد و گفت: با همکاری بانک عامل باید هرچه سریع‌تر نسبت به نصب دستگاه‌های پرداخت الکترونیک در این واحدها اقدام شود.

انتهای پیام
captcha