تجلیل فرمانده سپاه شهرستان چابهار از فرهنگیان چابهاری
کد خبر: 4055241
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

تجلیل فرمانده سپاه شهرستان چابهار از فرهنگیان چابهاری

سرهنگ سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار و حجت‌الاسلام بامری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در چابهار همراه با جمعی از پاسداران از معلمان و فرهنگیان این شهرستان تجلیل کردند.

چابهاربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سرهنگ سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار و حجت‌الاسلام بامری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در چابهار همراه با جمعی از پاسداران از معلمان و فرهنگیان این شهرستان تجلیل کردند.

سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان که 17 اردیبهشت در چابهار برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم گفت: جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر دينی ما معلم، روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل ونادانی است.

وی افزود: معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده‌اند: «من علمنی حرفاً، فقد صیرنی عبداً» که این موضوع بیانگر اهمیت شغل معلمی است.

سرهنگ سارانی تصریح کرد: بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزی است و چه بهانه ای نيكوتر از هفته معلم، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمان را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهی و اربابان معرفت باشیم.

انتهای پیام
captcha