حمایت از فلسطین مصداق عمل صالح است
کد خبر: 4053426
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

حمایت از فلسطین مصداق عمل صالح است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، حمایت از فلسطین را مصداق عمل صالح و از جمله عبادات دانست و افزود: دفاع از مظلوم و ایستادن در مقابل ظالم از وظایف شرعی هر مسلمان و هر معتقد به خداست.

حجت الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، با بیان اینکه همه ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ثبت شده است، اظهار کرد: بیش از 70 سال است که از اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها می گذرد و مردم ایران در کنار سایر ملت های مسلمان دنیا از آرمان قدس حمایت می کنند.

وی حمایت از فلسطین را مصداق عمل صالح و از جمله عبادات دانست و افزود: دفاع از مظلوم و ایستادن در مقابل ظالم از وظایف شرعی هر مسلمان و هر معتقد به خداست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه در طول 70 گذشته که از شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد جز ترور و اشغال و عقل و کشتار و جنایت در منطقه کاری نداشته است، گفت: امسال با زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و همت دولت انقلابی در تهیه واکسن و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون، شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم و لذا راهپیمایی روز قدس در همه شهرها برگزار خواهد شد که جلوه و پیام ویژه ای دارد.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به درگیری بسیاری از کشورها از جمله کشورهای منطقه با این بیماری منحوس طی دو سال گذشته، یادآور شد: امسال حضور پرشور و گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس خواب راحت را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته است.

وی در ادامه به حوادث اوکراین و دوگانگی رفتار غرب در برخورد با جنگ زدگان اروپایی و فلسطینی اشاره کرد و گفت: غربی ها در ماجرای اوکراین و حمله روسیه به این کشور خیلی زود دادشان بلند شد، اما همین غربی های به اصطلاح متمدن و آزادی خواه از صهیونیست ها که بیش از 70 سال است در حق مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت های مظلوم منطقه ظلم و جنایت و تجاوز می کنند، لب فرو بسته اند و حرفی نمی زنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، جنگ یمن و سوریه و عراق را نمونه ای از سکوت غربی ها در برابر ظلم و تجاوز به مردم مظلوم دانست و بیان کرد: استکبار جهانی فقط از همپیمان اروپایی خودش دفاع می کند و این سیاست دوگانه برای افکار عمومی جهان و حتی اندک افرادی که هنوز باور نداشتند، آشکار و واضح شده است.

وی ریشه استکبار جهانی را صهونیسم دانست و عنوان کرد: صهیونیست ها در دنیا نفوذ استکباری دارند و بر ملت ها ظلم می کنند.

حجت الاسلام عادلی، با اشاره به مقاومت فلسطین و خروش مسلمانان دنیا در مقابل رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است و امیدواریم روز جهانی قدس امسال به نقطه قوت تحول در مسیر مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تبدیل شود و به وعده نابودی اسرائیل نزدیک تر شویم.

انتهای پیام
captcha