رسانه‌ها امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند
کد خبر: 4052769
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

رسانه‌ها امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش فاخری در تمامی ابعاد بر عهده دارند، گفت: تمامی رسانه‌ها باید در راستای پیشرفت و توسعه استان با مسئولان همکاری داشته باشند، امیدآفرینی یکی از موضوعاتی است که رسانه‌ها باید در دستور کار قرار دهند.

محسن حسین میرزایی، معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ششم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه باید اصحاب رسانه استان در راستای هم‌افزایی، وحدت، وفاق و همدلی در استان حرکت کنند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا وحدت و همدلی بین آحاد مختلف جامعه در استان موج بزند تا شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.

حسین‌میرزایی افزود: مردم و مسئولان دغدغه رشد، توسعه و تعالی استان را دارند، بنابراین افراد دغدغه‌مند باید در راستای تحقق وحدت و وفاق در استان حرکت کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش فاخری در تمامی ابعاد بر عهده دارند، تصریح کرد: تمامی رسانه‌ها باید در راستای پیشرفت و توسعه استان با مسئولان همکاری داشته باشند، امیدآفرینی یکی از موضوعاتی است که رسانه‌ها باید در دستور کار قراردهند.

حسین‌میرزایی در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز قدس، توضیح داد: از مردم چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود در تمامی نقاط استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند، خوشبختانه وضعیت بیماری کرونا در استان مطلوب ارزیابی می‌شود، بنابراین مردم می‌توانند با حضور گسترده خود به ندای رهبرشان لبیک بگویند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: نقد سازنده موجب رشد و تعالی می‌شود، نقد باید آگاهانه، صادقانه، عالمانه و دلسوزانه باشد و در کنار آن باید راهکار ارائه شود. 

انتهای پیام
captcha