پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی گیلان در پی ارتحال آیت‌الله رودباری
کد خبر: 4044739
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی گیلان در پی ارتحال آیت‌الله رودباری

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به‌ مناسبت درگذشت آیت‌الله سیدمجتبی رودباری، طی پیامی فقدان این عالم ربانی را تسلیت گفت.

آیت الله سید مجتبی رودباری

به گزارش ایکنا از گیلان، فریبرز جمالزاد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان طی پیامی ارتحال عالم برجسته و محبوب گیلان آیت‌الله سیدمجتبی رودباری را تسلیت گفت و برای روح بلند آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت نمود.

در متن پیام آمده است:

«انا للّه و انا الیه راجعون

ارتحال عالم پارسا، روحانی برجسته و شاگرد گیلانی حضرت امام خمینی(ره) آیت‌اللّه سیدمجتبی رودباری، پس از عمری زندگی با برکت توأم با پارسایی، ساده‌زیستی و مجاهدت با نفس موجب تألم و تأثر بسیار شد.

یاد و خاطره عالم متقی آیت‌اللّه سیدمجتبی رودباری که عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم الهی سپری نمود و چون خورشیدی سرشار از معنویت و خلوص بر تارک گیلان عزیز می‌درخشید، همواره گرامی داشته شده و راه پر از معنویت ایشان ادامه خواهد داشت.

اینجانب فقدان آن عالم عالیقدر را به خاندان محترم ایشان و جمیع مردم دیندار گیلان و ایران تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران، رضوان و حشر با اولیای طاهرینش و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی خواستارم.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ...»

انتهای پیام
captcha