اعلام فراخوان فعالیت در کارگروه‌های مدرسه جهاد و تبلیغ
کد خبر: 4044084
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

اعلام فراخوان فعالیت در کارگروه‌های مدرسه جهاد و تبلیغ

فراخوان فعالیت در کارگروه‌های مدرسه جهاد و تبلیغ با هدف ارتقای مشارکت عمومی اعلام شد.

میعادگاه های مدرسه جهاد و تبلیغبه گزارش ایکنا، فراخوان فعالیت در کارگروه‌های مدرسه جهاد و تبلیغ، از مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با هدف ارتقای مشارکت عمومی اعلام شد.

از فعالیت این مراکز می‌توان به این مورد اشاره کرد که ایجاد و پشتیبانی مراکز فعالیت مجمع مدارس دانشجویی در سراسر کشور توسط این کارگروه پیگیری می‌شود و تاکنون 23 میعادگاه در سراسر کشور فعال شده است.

از اولویت‌های پشتیبانی میعادگاه‌ها می‌توان به تمرکز بر تقویت توان آموزش تدبر در شهرستان‌ها، ایجاد کتابخانه و مرکز ارائه آثار قرآنی منتشر شده مجمع مدارس و فعال‌سازی دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، بیوت در شهرستان‌ها برای تدبر در قرآن از طریق تقویت بضاعت افراد فعال در میعادگاه اشاره کرد.

تأسیس میعادگاه جدید در مناطقی از کشور که هنوز دارای میعادگاه فعالی نیستند، پس از درخواست متقاضی ساکن در یکی از این مناطق به کارگروه و ایجاد شرایط حداقلی، در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.

افراد علاقه‌مند به تعلیم و تعلم قرآن می‌توانند از طریق ارتباط با آی دی mrzv313 در پیام‌رسان بله یا تماس با شماره 09102309109، نام خود را در فهرست حامیان و فعالان گسترش تدبر در قرآن ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha