شکوه مراسم انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام است
کد خبر: 4043680
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

شکوه مراسم انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام است

استاندار البرز گفت: برگزاری مراسم انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، دشمنان نظام و انقلاب است و شکوه برگزاری آنها پایه‌های نظام و انقلاب را محکم‌تر می‌کند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز بعد از ظهر چهارشنبه، 25 اسفند در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان البرز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: توجه به روزهای خاص و فعالیت برای حضور پرشور و معنادار در ایام و مناسبت‌های کشور موضوعی نیست که جایگاه مسئولیتی داشته باشد و براساس دستورالعمل، ابلاغ و جلسه باشد.

وی افزود: کارهای این حوزه به واسطه عشق و علاقه‌ای که به نظام، انقلاب، ولایت و خون شهدا وجود دارد اجرایی می‌شود و کسانی که در این عرصه پا میدان می‌گذارند با تمام وجود تلاش می‌کنند که مراسم‌ها هرچه باشکوه‌تر و با عظمت‌تر و پرافتخارتر برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: این مراسم انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، دشمنان نظام و انقلاب است و شکوه برگزاری آنها پایه‌های نظام و انقلاب را محکم‌تر می‌کند.

وی با ابراز قدردانی از فعالان این عرصه به ویژه اصحاب رسانه، گفت: امید است همواره سربلند باشید و این گونه فعالیت‌ها توشه آخرت شما باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغم فشار اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشور امسال دهه فجر اتفاقات خوبی در کشور رقم خورد و چندین برابر سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی حضور داشتند.

وی از افزایش 6 برابری راهپیمایی خودرویی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال به طور تقریبی شرکت 15 هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثبت شد و این استان جز استان‌هایی بود که در این مراسم مشارکت پرشوری داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: این نتیجه حاصل تلاش همه مسئولان ذیربط بود به عنوان مثال در شهرستان‌ها فرمانداران و امام جمعه‌ها پرشور در اجرای برنامه‌های دهه فجر و مناسبت‌های گوناگون فعالیت داشتند و برنامه‌های متنوعی را برای هرچه بهتر برگزارشدن ایام‌الله دهه فجر و روز 22 بهمن اجرا کردند.

این مسئول تصریح کرد: برای بهتر برگزارشدن این مراسم کمیته‌های امنیتی، بسیج، نیروهای مسلح و همچنین شهرداری کرج، صدا و سیما، آموزش و پرورش، حوزه هنری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان تبلیغات اسلامی استان، ائمه جماعات و روحانیون و ستاد اقامه نماز استان پای کار آمدند و انصافا خوش درخشیدند.

انتهای پیام
captcha