محفل شعرخوانی نیکوکاری در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4041516
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

محفل شعرخوانی نیکوکاری در رشت برگزار می‌شود

محفل شعرخوانی نیکوکاری به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، روز شنبه 21 اسفندماه در رشت برگزار می‌شود.

محفل شعرخوانی نیکوکاری در رشت برگزار می شود

به گزارش ایکنا از گیلان، محفل شعرخوانی نیکوکاری به همت دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، روز شنبه 21 اسفندماه در خانه میرزاکوچک جنگلی رشت برگزار می‌شود.

در این برنامه که از ساعت 10 الی 12 همچنین با پخش زنده از صفحه اینستاگرام farhang.kheir همراه است، جمعی از چهره‌های ادبی و فرهنگی همچون حجت‌الاسلام محمدمهدی خانمحمدی، دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری، رضا نیکوکار، آرش پورعلیزاده، مرضیه فرمانی، مجتبی حاذق، محمدرضا میرزاده، رقیه آزادنیا، مریم پیله‌ور و محمدجواد الهی‌پور به ایراد سخن و شعرخوانی می‌پردازند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری با هدف ترویج نیکوکاری و به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری (وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود و در این راستا تاکنون دو محفل ادبی در قم و کرمان برگزار شده است.

همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری رشت و مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف به طور خاص حامی محفل شعرخوانی نیکوکاری در رشت هستند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور همدلی، همیاری و یاری‌گری، پرداختن به مصادیق نیکوکاری، آسیب‌های اجتماعی و نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه (رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان، حداکثر تا 28 فرودین‌ماه 1401 به دبیرخانه جشنواره به نشانی adab.kheir.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha