مسئولان در فضای مدیریتی نمی‌توانند رسانه‌گریز باشند
کد خبر: 4039433
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

مسئولان در فضای مدیریتی نمی‌توانند رسانه‌گریز باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مسئولان در فضای مدیریتی نمی‌توانند رسانه‌گریز باشند، گفت: غنای رسانه‌ها فرصتی بی‌بدیل برای مدیران است.

بهرام ستاری، معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری، معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، نهم اسفندماه در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود چالش‌ها، دشمنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان توانسته است اقتدار خود را حفظ کند، اظهار کرد: دشمنان با بهره‌گیری از ابزار رسانه به‌دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک تهاجم ترکیبی علیه کشور ما شروع کرده و تنها راه مقابله با آن موضوع رسانه است که اصحاب رسانه در ابعاد گوناگون به‌عنوان سربازان جنگ نرم نقش اول را ایفا می‌کنند، افزود: اصحاب رسانه لرستان با قلم و قدم سازنده و هوشیاری مدبرانه همراه و در کنار دولت سیزدهم هستند.

ستاری با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها در جهاد تبیین مورد توصیه مقام معظم رهبری، گفت: رسانه‌ها در عملیاتی کردن، تحلیل و بررسی جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند البته برای انجام درست رسالت خود به تجهیزات و ابزار لازم، مجهز شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به غنای رسانه‌ای لرستان در دو بخش مکتوب و برخط اشاره کرد و با بیان اینکه غنای رسانه‌ها فرصتی بی‌بدیل برای مدیران است، افزود: مدیران لرستانی نباید رسانه‌گریز و از رسانه‌ها فرار کنند بلکه باید در این راستا با تمام توان از اصحاب رسانه حمایت کنند چراکه یک مسئول در فضای مدیریتی نمی‌تواند رسانه‌گریز باشند.

وی بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولان از رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: پیگیر مطالبات رسانه‌ها هستیم و طی مکاتباتی با کلیه دستگاه‌های اجرایی مقرر شده تا پانزدهم اسفندماه تمام مطالبات اصحاب رسانه پرداخت شود.

انتهای پیام
captcha