«رویداد دانشجویی قیام جوانان» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4033336
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
طی امروز و فردا

«رویداد دانشجویی قیام جوانان» در شهرکرد برگزار می‌شود

«رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال‌وبختیاری، طی امروز و فردا ویژه دانشجویان آموزشکده فنی دختران شهرکرد برگزار می‌شود.

رویداد دانشجویی

پروانه مردانی، رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که «رویداد دانشجویی قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ویژه دانشجویان آموزشکده فنی و برای نخستین بار در سطح کشور، اظهار کرد: بر اساس این طرح، دانشجویان طی امروز و فردا، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه، در فضای مناظره و مباحثه بیانیه گام دوم انقلاب را طرح موضوع کرده و مورد گفت‌وگو و بررسی قرار می‌دهند که در پایان روز دوم این رویداد‌، نتیجه‌گیری مباحثات انجام می‌شود.

وی با ذکر اینکه این طرح در سطح دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود، ادامه داد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اجرای این طرح به دنبال تربیت جوانان بر مبنا و محور آموزه‌های بیانیه گام دوم است چرا که خطاب اصلی مقام معظم رهبری در این بیانیه جوانان هستند که تذکرات و توصیه‌هایی در این راستا دارند اما با گذشت چند سال از صدور بیانیه حق آن ادا نشده و مغفول مانده است.

مردانی بیان کرد: رویداد قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با گردآوردن جوانان دانشجو تلاش می‌کند که محتوا و ابعاد مختلف بیانیه را در طی دو روز به آنان ارائه و تبیین کند که در این راستا، ۴۵ دانشجو طی این دو روز در رویداد یادشده حضور دارند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شهرکرد با تصریح اینکه رویداد قیام جوانان بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب به‌صورت حضوری و با حضور اساتید کشوری در این آموزشکده در حال برگزاری است، گفت: این رویداد مناظره‌محور می‌باشد و اساتید در فرآیند مناظرات و داوری دانشجویان را همراهی می‌کنند و دانشجویان حاضر در رویداد به‌صورت گروه‌بندی شده به مناظره و مباحثه با یکدیگر پرداخته و تبادل دیدگاه می‌کنند. بخشی نیز به ارائه نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان در خصوص ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی اختصاص دارد که در پایان گروه‌های برتر مناظرات معرفی می‌شوند.

مردانی تصریح کرد: حضور و گذراندن این دوره دو روزه امتیازاتی برای دانشجویان دارد و گروه‌های برتر نیز تجلیل می‌شوند که خوشبختانه استقبال خوبی را شاهد هستیم و طی دو روز ثبت‌نام، تعداد دانشجویان برای برگزاری رویداد به حدنصاب رسید.

وی گفت: پس از پایان مرحله نخست رویداد دانشجویی قیام جوانان در آموزشکده فنی دختران شهرکرد، مرحله دوم آن ۴۰ روز بعد با همین گروه‌ها برگزار خواهد شد که هر گروه به ارائه گزارشی از اقدامات خود خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha