بیش از ۷۰۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود
کد خبر: 4032864
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
در دهه فجر

بیش از ۷۰۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی از اجرای مرحله ششم پویش «همدلی و احسان» با اهدای هفت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)آذربایجان‌غربیاحسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: پویش «لبخند احسان» با اعتبار یک میلیارد ریال همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم، نسبت به ارائه خدمات دندان‌پزشکی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در  استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مناطق محروم با همکاری گروه‌های جهادی  به صورت کاملا رایگان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام استان صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین مرحله ششم پویش «همدلی و احسان» با اهدای هفت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام پویش «احسان سلامت» و مرحله هفتم پویش «همدلی و احسان» با اهدای ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با اعتبار  بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال در سطح استان اجرا خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: امسال ستاد اجرایی فرمان امام راحل ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال معلول و ۳۰۵ بخاری بین خانواده‌های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان اهدا کرده است.

وی گفت: از ابتدای کرونا تاکنون ۲۲۵ هزار و ۹۲۳ بسته معیشتی و پروتئینی و ۹۶ هزار و ۷۶ بسته بهداشتی و ۷۲ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی و کنکور در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده و این برنامه‌ها از اول بهمن آغاز شده و تا آخر اسفند سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha