رویکرد «ما می‌توانیم» در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 4032453
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

رویکرد «ما می‌توانیم» در جامعه نهادینه شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با یادآوری اینکه محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان با اراده با تاکید بر شعار «ما می‌توانیم» است، گفت: باید ایمان و باور داشته باشیم که ما قادریم هر بدخواه و هر دشمنی را به زانو درآوریم و این رویکرد باید در بین جامعه نهادینه شود.

جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس به گزارش ایکنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 10 بهمن در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان به راهکارهایی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده‌اند، پرداخت و افزود: رهبر معظم انقلاب ما را به خودسازی توصیه می‌کنند و پس از آن جامعه‌سازی که باید منطبق با مکتب متعالی اسلام و آنچه که در انقلاب تبیین شده است را برای رسیدن به تمدنی پویا ترسیم می‌کنند.

وی ادامه داد: محور بیانیه گام دوم انقلاب جوانان با اراده با تاکید بر شعار «ما می‌توانیم» است؛ باید ایمان و باور داشته باشیم که ما قادریم هر بدخواه و هر دشمنی را به زانو درآوریم و این رویکرد باید در بین جامعه نهادینه شود.

بانشی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب در ۷ بند مهم و اساسی ما را به دیانت و معنویت، علم و دانش و سبک زندگی اسلامی توصیه می‌کند، از دانش‌آموزان خواست تا به سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تعالی توجه کنند و به دنبال کسب علم و دانش همراه با معنویت باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای گفت‌وگو و نشست‌ با نوجوانانی است که گذشته را مرور کرده‌اند و مطالعه کرده‌اند و با جوانان و نوجوانانی را که آن رویداد بی‌نظیر و بی‌مانند را در تاریخ به وجود آوردند آشنا شده‌اند و آماده می‌شوند تا گام‌های بعدی را مصمم‌تر در مسیر پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی بردارند.

وی با اشاره به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در سال ۹۷ رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را برای همه کسانی که به دنبال عزت و شکوفایی روز افزون ملت ایران هستند و به دنبال برداشتن گام‌های دقیق‌تر و بی‌نقص‌تر در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی هستند، بیان کردند.

بانشی افزود: روزهای گذشته ایران اسلامی به خوبی در بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم شده است و این بیانیه شرایط و امکانات آن زمان را که با تکیه به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسید، را گوشزد می‌کند و در ادامه مسیر به دشمنی‌های استکبار با نظام جمهوری اسلامی اشاره می‌کند.

وی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب پس از اشاره به دشمنی‌ها فهرست ناجوانمردانگی‌هایی که دنیا در برابر انقلاب اسلامی ایران برای از بین بردن عزت و استقلال کشور داشته است را یادآور می‌شود و به تلاش‌های مجاهدین را که موجب حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی شده‌است، اشاره می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: عزت ایران اسلامی مدیون شهدایی است که با مقاومت خود موجب پیروزی و سربلندی کشور در مقابل نظام استکبار شدند.

انتهای پیام
captcha